måndag 25 oktober 2010

Visualisera..

Är lite smått nervös inför resan till Polen. Kommer att sakna barnen något oerhört... Det är svårt för dem att få en uppfattning om hur länge jag ska vara borta så därför har jag gjort en "kalender" som de kan kryssa i för varje dag. Inte så tjusigt och inte avancerat..men jag hoppas att den kommer att tjäna sitt syfte.


Jag gjorde en sådan när jag var i Stockholm på kurs för några år sedan och det funkade bra! På så sätt kan barnen själva se hur många dagar som är kvar innan mamma kommer hem. Denna gång blev det 2 rutor att kryssa i, en för Gabriel och en för Samuel. Syns lite dåligt men jag har försökt att rita Polens flagga, Sveriges flagga och på onsdagen ska det föreställa en stad (Krakow) och saltgruvorna. :) Mm bild var inte mitt starkaste ämne men men.

2 kommentarer:

  1. Jag tycker den är jättefin! Särskilt imponerad av flygplanet.

    SvaraRadera
  2. Eh..tack Anders. Jag glömde visst nämna att flygplanet och bussen är klistermärken.. :) Men tack ändå! :)

    SvaraRadera