tisdag 5 oktober 2010

Tips på Fars dag present?

Andra söndagen i november är det Fars dag och i år tänkte jag vara ute i god tid med att fixa Fars dag presenter. Jag har ju en hel del att ordna.. :) Förutom min biologiska pappa (Gert) så har jag ju en bonuspappa (Ingmar). Och sen är det Kenns pappa (Alf). Och sist men inte minst, världens bästa pappa, KENN!

Så vad ska man ge? Kanske ta med alla fäderna på någon upplevelse? Ut och äta på någon mysig restaurang? 
Tidigare presenter har varit:
- kläder
- trisslotter
- choklad
- kalsonger 
- ....eh kan inte komma på mer..Har jag verkligen varit så här tråkig? Vad brukar ni andra ge era fäder/sambos? Ge mig gärna lite förslag.

 Känner att jag vill uppmärksamma Kenn lite extra i år eftersom han ger så mycket av sig själv både till mig och till barnen. Funderar på att ge honom ett gymkort... eller nåt..idétorka... Ja, ja det är ju ett tag tills dess. 

Två viktiga personer i mitt liv!

4 kommentarer:

  1. Hmmm... har tyvärr inga tips på stående fot, men... kommer inte Kenn att läsa din blogg??! ;-) kraaam

    SvaraRadera
  2. Han? Läsa blogg? Ha ha Nej han har inte ens Fb.. Man kan nog inte hitta någon mindre intresserad. Skulle vara om någon skvallrar om vad det står här. :)
    Såg att du också skaffat blogg! Kul, ska följa den! Kramis!

    SvaraRadera
  3. Kenn verkar ju gilla utmaningar. Anmäl honom till vasaloppet, vätternrundan eller något i den stilen.
    /Anders W

    SvaraRadera
  4. JA!! Bra förslag Anders. Göteborgsvarvet kanske? Såg ett lopp för "tuffingar" i svår terräng, "Tjurruset" i Stockholm. Kan man kombinera med hotellvistelse och lite mys. Tack för tipset!

    SvaraRadera