måndag 4 oktober 2010

Kanelbullens dag!

Jo, men visst vet jag att det är kanelbullens dag idag. Tror att fler vet om när det är kanelbullens dag än t ex FN-dagen eller Internationella kvinnodagen. Men nu ska jag inte vara sån, jag gillar ju såna här dagar. När samhället liksom påminner oss om att njuta lite i vardagen. Ja, jo visst att konsumera mera men det är sånt man får välja själv. Jag är ett fan av hemmabakade kanelbullar, direkt tagna ur ugnen..mmm Men det blev det inte idag, de var slut! Har starka misstankar riktade mot sambon men han förnekar allt. :) Så det fick bli våra "lyxbrownies" som vi bakade för ett tag sedan. Fruktansvärt goda de också!

2 kommentarer:

  1. Kul att du bloggar! Välkommen in till mig också om du vill!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Skulle vilja ha receptet på kakorna. Kan du inte lägga upp det här? Skulle tänka mig att fler är intresserade =) Kram Emma

    SvaraRadera