torsdag 4 november 2010

Nail Studio 4 You

Idag fick jag ett presentkort från Emily Palander på Nail Studio 4 You i Olofström till tävlingen. Presentkortet är på en standarsmanikyr (värde 300 kr). I hennes studio kan du fixa naglar, frans och bryn, få fotvård och vaxning. Med presentkortet fick jag en folder som jag inte kunde låta bli att läsa i. Blev såå sugen på en fransk manikyr! Var jättelängesen jag gjorde det. Man känner ju sig så fin när man har vackra naglar. Hittade massor utav bra tips till julklappar t ex Parafinbad för torra händer (känner några som har det) :) för 200 kronor. Fanns även manikyr för män som man kan ge i Fars dagpresent (250 kr). Bröllopspaket och Gravid/mammapaket fanns också, kul! Nåt som jag tyckte var extra gulligt var att hon hade nåt som hette Prinsess Manikyr för 200 kronor (för upp till 10 år).

Kolla in hennes hemsida på www.finanaglar.nu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar