söndag 9 januari 2011

Nytt år, nya tag!

Hoppas att ni alla haft en härlig jul och jag önskar er en god fortsättning. Nu är vi en bit inne på 2011 och det är dags att vi tar nya tag. Många utav er har varit väldigt flitiga och promenerat friskt trots snö och is (inte jag). Jag vet att jag har varit en rätt så usel förebild hittills men jag skyller på förkylningarna.. .) Men nu tar vi nya tag! Jag har varit inne på http://www.funbeat.se/ på vår gruppsida "Girlpower i ur och skur" och sett att en hel del inte stämmer tyvärr. Vissa medlemmars resultat syns ej och tidsperspektivet är inte korrekt. Jag har kontaktat support på funbeat och de ska hjälpa oss att åtgärda detta. Säg gärna till om ni hittar fel eller undrar över något så vidarebefodrar jag detta till funbeat.

2 nya sponsorer har också tillkommit, jag lägger in information om dessa de närmaste dagarna.

Ta det lugnt i halkan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar